Normalidad Transformada: Por la Influenza y la Covid-19 en México, Cuba y Argen Espinosa Cortés, Luz María; Aguilar Salinas, Carlos A. ; Beld Bonilla Artigas Editores |
Libertades Universitarias Bajo la Monarquía Hispánica, Las: Salamanca, México Y Pavón Romero, Armando; Blasco Gil, Yolanda Bonilla Artigas Editores |
El Currículo y el Desarrollo del Pensamiento Crítico. El Seminario de Formación Viniegra Velázquez, Leonardo Bonilla Artigas Editores |
Gobernanza de la Educación Media Superior: Propuestas de Intervención Hernández Alcántara, Carlos ; Alvarado Rodríguez, María Euge Bonilla Artigas Editores |
Educación y la Crítica del Conocimiento, La Viniegra Vélazquez, Leonardo Hospital Infantiil de México-Federico Gómez |
Docente y los Programas Escolares, El: Lo Institucional y Lo Didáctico Díaz Barriga, Ángel Bonilla Artigas Editores |
Capacidad Crítica del Estudiante Universitario. La Importancia de la Formación E Glazman Nowalski, Raquel Bonilla Artigas Editores |
Beca Salario en Morelos, La: Retos de los Programas Compensatorios en la Educaci Carlos Aguirre, José Bonilla Artigas Editores |
Sobre el Crecimiento de las Redes Sociales: el Número de Dunbar y la Ley de Zipf De la Peña, José Antonio Colegio Nacional |
Título: Inquiry, Data, And Understanding. A Search For Meaning In Educational Research | ||
Autor: Anderson, Lorin | Precio: $1629.00 | |
Editorial: Routledge | Año: 2007 | |
Tema: Investigacion, Educación | Edición: 1ª | |
Sinopsis | ISBN: 9789026519536 | |
Inquiry, Data, and Understanding is a reflective collection of papers in which Lorin Anderson offers his personal perspective on developments in educational research over thirty years.
Following an introductory chapter, in which educational research is defined as disciplined inquiry, the remaining chapters are divided into four sections: time and learning, factors influencing educational effectiveness, international perspectives, and the nature and purpose of educational research. Each section contains an introduction that places the chapters in that section in a historical and personal context. The fourth section, which concludes the book, summarises four lessons that were learned about becoming a researcher. |