De Somno Et Insomniis. La Vida Monástica a Través del Lecho y los Procesos del S González Dávila, María Angélica; Ríos Espinosa, María Cristi Bonilla Artigas Editores |
Sobre la Animalidad (Y Otros Textos Afines de Política Contemporánea) Villegas Contreras, Armando Bonilla Artigas Editores |
Antropologías Feministas en México: Epistemologías, Éticas, Prácticas y Miradas Berrio, Castañeda, Goldsmith, Ruiz, Salas y Valladares Bonilla Artigas Editores |
Experiencias de Bioconstrucción: Conceptos Generales y Visiones Desde México Caballero Cervantes, Alejandra; Luis Fernando Guerrero Baca Bonilla Artigas Editores |
¿Cómo Comprender Lo Social Para Colaborar en Su Cambio? Diego Quintana, Roberto Bonilla Artigas Editores |
Libertades Universitarias Bajo la Monarquía Hispánica, Las: Salamanca, México Y Pavón Romero, Armando; Blasco Gil, Yolanda Bonilla Artigas Editores |
Título: Strategic Management And Competitive Advantage: Concepts | ||
Autor: Barney, Jay B. ; Hesterly, William S. | Precio: $2283.00 | |
Editorial: Pearson/Prentice Hall | Año: 2010 | |
Tema: Estrategias, Novela Mexicana | Edición: 3ª | |
Sinopsis | ISBN: 9780136094944 | |
Core strategic management concepts without the excess.
Just the essentials_Strategic Management and Competitive Advantage strips out excess by only presenting material that answers the question: does this concept help students analyze real business situations? This carefully crafted approach provides students with all the tools necessary for strategic analysis. The third edition continues to be integrated around the highly successful VRIO framework while incorporating an entire chapter devoted to international management. |