De Somno Et Insomniis. La Vida Monástica a Través del Lecho y los Procesos del S González Dávila, María Angélica; Ríos Espinosa, María Cristi Bonilla Artigas Editores |
Sobre la Animalidad (Y Otros Textos Afines de Política Contemporánea) Villegas Contreras, Armando Bonilla Artigas Editores |
Antropologías Feministas en México: Epistemologías, Éticas, Prácticas y Miradas Berrio, Castañeda, Goldsmith, Ruiz, Salas y Valladares Bonilla Artigas Editores |
Experiencias de Bioconstrucción: Conceptos Generales y Visiones Desde México Caballero Cervantes, Alejandra; Luis Fernando Guerrero Baca Bonilla Artigas Editores |
¿Cómo Comprender Lo Social Para Colaborar en Su Cambio? Diego Quintana, Roberto Bonilla Artigas Editores |
Libertades Universitarias Bajo la Monarquía Hispánica, Las: Salamanca, México Y Pavón Romero, Armando; Blasco Gil, Yolanda Bonilla Artigas Editores |
Título: Sales Management. Analysis And Decision Making | ||
Autor: Ingram; Laforge; Avila; Schwepker; Williams | Precio: $1579.50 | |
Editorial: M. E. Sharpe | Año: 2009 | |
Tema: Ventas, Novela Mexicana | Edición: 1ª | |
Sinopsis | ISBN: 9780765622594 | |
The new Seventh Edition of Sales Management blends the most recent sales management research with real-life "best practices" of leading sales organizations. The authors teach sales management course and interact with sales managers and sales management professors on a regular basis. Their focuses on the importance of employing different sales strategies for different consumer groups, as well as integrating corporate, business, marketing, and sales strategies. |