De Somno Et Insomniis. La Vida Monástica a Través del Lecho y los Procesos del S González Dávila, María Angélica; Ríos Espinosa, María Cristi Bonilla Artigas Editores |
Sobre la Animalidad (Y Otros Textos Afines de Política Contemporánea) Villegas Contreras, Armando Bonilla Artigas Editores |
Antropologías Feministas en México: Epistemologías, Éticas, Prácticas y Miradas Berrio, Castañeda, Goldsmith, Ruiz, Salas y Valladares Bonilla Artigas Editores |
Experiencias de Bioconstrucción: Conceptos Generales y Visiones Desde México Caballero Cervantes, Alejandra; Luis Fernando Guerrero Baca Bonilla Artigas Editores |
¿Cómo Comprender Lo Social Para Colaborar en Su Cambio? Diego Quintana, Roberto Bonilla Artigas Editores |
Libertades Universitarias Bajo la Monarquía Hispánica, Las: Salamanca, México Y Pavón Romero, Armando; Blasco Gil, Yolanda Bonilla Artigas Editores |
Título: Place Advantage Applied Psychology For Interior Architecture | ||
Autor: Augustin, Sally | Precio: $1280.00 | |
Editorial: Wiley | Año: 2009 | |
Tema: Arquitectura, Novela Mexicana | Edición: 1ª | |
Sinopsis | ISBN: 9780470422120 | |
With humor and an insider's knowledge, this overview of the art, science, and business of audio production examines the new multimedia approach to sound design. Concentrating on the roles of composers, producers, and sound engineers in film and television, the discussion outlines the general concepts behind sound transmission, with particular emphasis on the emerging technologies that have revolutionized the entertainment industry_and the expectations of the media consumer_including data compression, digital media production, software-assisted composition, surround sound, and the Internet. |